Wie kent het niet, gastvrijheid, klantvriendelijkheid, klantbeleving, het optimaal “verkopen” aan de gast cq klant. Als je wilt dat je bedrijf en team lekker aan de slag gaat en de klant gaat “vullen” moet je dit serieus aanpakken. Niet ff zeggen dat het appeltaartje bij de koffie moet of die mooie lak op de nieuwe auto.
Het is de beleving, de reis die jou klant maakt en dus beleeft. Als je het DNA van je personeel wilt veranderen is dat een traject waar je over na moet denken. Sotto il Tappo geeft je daarbij de begeleiding die je zoekt. De weg naar een mooie reis van je klant wat resulteert in een hogere besteding van die zelfde klant.
Zeker nu de Coronaperiode andere vormen aanneemt is de markt weer “on-the-move” kansen liggen er weer. Linksom denken en bewegen. Dit doe je samen met je team! Dat zijn jouw visitekaartjes, geen kostenposten. Laat mij je helpen om dit op te pakken en hen door begeleiding, training en beleving dit te realiseren. Dit gaat resulteren in betere verkoopresultaten!
Tot snel!
Groet, Jeroen