

gastvrij of commercieel bedrijf?
Gelukkig hoef je deze keuze niet te maken, want ik leer je hoe je door middel van gastvrijheid meer verkoop kunt genereren.
Als gast voel je het DNA van jouw bedrijf in alles: in het team, de beleving, de aandacht die men geeft in de producten en service. In een gastvrij bedrijf voelt een gast zich welkom en zal meer besteden. Het is daarom belangrijk jouw personeel te trainen in gastvrijheid en zo de passie voor jouw bedrijf over te brengen:
- Kent het personeel jouw bedrijf? Ken jij jou personeel?
- Hoe scan je je gasten en stel je de juiste vragen, zonder de gastvrijheid uit het oog te verliezen.
- Hoe benut je commerciële kansen? In je service en contact met je gasten, in de presentatie van jouw producten, menu- en wijnkaarten en door middel van sales vooraf via de telefoon en e-mail.
Als commercieel adviseur denk ik graag mee in jouw bedrijf. Ik zorg dat jouw personeel het DNA van jouw bedrijf uitstraalt, kennis van zaken heeft. Gast,- klantgericht, kwalitatief en commercieel opereert.
- opstellen gastvrijheids- en kennisplan
- coaching on the job
- basis serveertechnieken, etiquette