gastvrij of commercieel bedrijf?

Welke ben jij?

Gelukkig hoef je deze keuze niet te maken, want ik leer je hoe je door middel van gastvrijheid meer verkoop kunt genereren.

Als gast voel je het DNA van jouw bedrijf in alles: in het team, de beleving, de aandacht die men geeft in de producten en service. In een gastvrij bedrijf voelt een gast zich welkom en zal meer besteden. Het is daarom belangrijk jouw personeel te trainen in gastvrijheid en zo de passie voor jouw bedrijf over te brengen:

  • Kent het personeel jouw bedrijf goed?
  • Ken jij jou personeel goed?
    • waarin ze excelereren?
    • Blij van worden?
  • Kent het personeel elkaar goed?
    • Weet men van elkaar de do`s & don`t`s?
  • Hoe scan je je gasten en stel je de juiste vragen, zonder de gastvrijheid uit het oog te verliezen.
  • Hoe benut je commerciële kansen? In je service en contact met je gasten, in de presentatie van jouw producten, menu- en wijnkaarten en door middel van sales vooraf via de telefoon en e-mail.
  • Maar ook : hoe kun je jouw rekenmodel optimaliseren?
    • Kloppen de inslag cijfers wel?
    • Hoe zit het met waste?
  • Kortom, heb je deze en of meer andere vragen! Neem contact met me op!

coaching - gastvrijheid - wijn